Butyk.pl Centrum prasowe Komunikat

Komunikaty prasowe

poniedziałek 20 lutego 2012

Nowość w Polsce: Butyk.pl oferuje przesyłkę kurierską za darmo… w obie strony!




W amerykańskich, niemieckich czy francuskich sklepach internetowych opcja dostawy za darmo „w dwie strony to standard”. W Polsce ten szlak przeciera multibrandowy sklep obuwniczy Butyk.pl akcją promocyjną trwającą od 20 do 24 lutego br.

W sklepach stacjonarnych klient spędza długie godziny przy wieszakach i w przymierzalniach, a proces zakupów jest dla niego rozrywką. W Internecie klientowi zależy na odnalezieniu produktu dokładnie spełniającego wymagania, na dotarciu do wielokrotnie większej oferty niż stacjonarna, a wszystko to w zdecydowanie krótszym czasie i niezależnie od pory dnia lub nocy. Co ważne, to jest jeden i ten sam klient.

Przyjemności jaką daje spacer po butikach Internet nie zastąpi, a oferty możliwej do stworzenia w Internecie na próżno szukać stacjonarnie. Zatem teoretycznie te dwa sposoby na zakupy powinny się uzupełniać… Gdyby nie bariery blokujące e-zakupy i delegujące potencjalnych e-klientów do stacjonarnych butików, by zamiast kupić to co chcą, kupili to co jest na miejscu, z przymierzalnią obok.

Intuicyjnie największą barierą blokującą zakupy odzieży i obuwia na odległość jest brak możliwości przymierzenia produktu. Próby stworzenia przymierzalni wirtualnych okazały się fiaskiem. Kto testował, ten wie, że jest im bliżej do przymierzania zdjęcia do zdjęcia niż faktycznego dopasowywania rozmiaru lub fasonu do swojej sylwetki.

- Z naszych doświadczeń wynika, że możliwość odesłania towaru, gwarantowana we właściwie każdym sklepie to za mało. Bo klient wie dobrze, że zawsze może towar zwrócić, jeżeli nie jest z niego zadowolony. Przypominanie mu o tym, nie przełamuje bariery – zapewnia Marcin Szmidt, właściciel sklepu internetowego Butyk.pl. Rzeczywiście dla kogoś, kto rezygnuje z przyjemności spaceru po centrum handlowym by kupić szybko i bezproblemowo idealny produkt przez Internet, wizja ewentualnego stania w kolejce w urzędzie pocztowym i dopłacenie kilkunastu złotych do zwracanego towaru, bo na przykład rozmiar nie pasuje, nie jest przyjemnym scenariuszem.

Butyk.pl jako pierwszy internetowy sklep w Polsce z branży odzieżowo-obuwniczej proponuje darmową wysyłkę w obie strony. W dniach od 20 do 24 lutego br. każde zamówienie z opcją dostawy „przesyłka kurierska” wysyłane jest za darmo i każdy tak zakupiony produkt można za darmo zwrócić do sklepu. Etykieta nadania zwrotnego jest już załączona do zamówienia, podobnie instrukcja i numery telefonu, pod które należy zadzwonić by zamówić odbiór przesyłki ze swojego domu, o wygodnej dla siebie porze dnia.

Czy zatem właściciele sklepu nie boją się nagłego wzrostu liczby zwrotów? – Nie mamy podstaw do takiego strachu. Nasza oferta jest naprawdę bardzo skrupulatnie przygotowywana i wybierana. Nasz zespół wyszukuje najpiękniejszych fasonów najlepszych marek na targach obuwniczych w Mediolanie, Berlinie i Dusseldorfie, - wyjaśnia Monika Orzeł, Dyrektor Marketingu Butyk.pl, - kontaktujemy się z producentami z Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Holandii, praktycznie całej Europy i szczegółowo przeglądamy ich ofertę. Sprowadzamy do naszego sklepu najlepsze gatunkowo, jakościowo i najmodniejsze w Europie produkty w możliwie najniższych cenach w tej klasie jakości. I tu akurat nie mamy sobie równych.

Rzeczywiście, wystarczy spojrzeć na komentarze klientów w sklepie, na portalach opiniotwórczych oraz na fan page’u na facebook.com/Butyk (liczącym przeszło 150 tys. fanów), bardzo często pojawiają się opinie, że buty z Butyk.pl w rzeczywistości okazują się zdecydowanie ładniejsze niż na zdjęciach, a przecież samym zdjęciom niczego nie można zarzucić.



- Nie boimy się lawiny zwrotów – uzupełnia Marcin Szmidt. Jego zdaniem, w przypadku produktów z Butyk.pl kwestią problematyczną jest tylko dobór optymalnego rozmiaru. Bo klientka, która zobaczy na żywo buty z Butyk.pl nie będzie chciała ich już oddać, jeżeli tylko pasują… - Dlatego nasza oferta promocyjna brzmi: przymierz spokojnie w domu. Jeżeli buty nie będą pasować, kurier odbierze je od Ciebie i dostarczy nam za Ciebie i na nasz koszt.

Akcja promocyjna potrwa od poniedziałku 20 lutego do piątku 24 lutego 2012 roku. Automatycznie wszystkie zamówienia składane z opcją dostawy UPS będą opatrzone etykietą zwrotną przesyłki kurierskiej tego samego przewoźnika. Do każdego zamówienia załączana będzie krótka instrukcja jak w prosty i szybki sposób zamówić odbiór przesyłki. Szczegółowe informacje o promocji oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania można znaleźć na stronie: www.butyk.pl/kurier-w-dwie-strony.html. Na pytania klientów odpowiadają pracownicy biura obsługi klienta Butyk.pl dostępni pod numerami telefonu: 0 801 011 060, (71) 312 4673, 669 710 000, pod adresem email: butyk@butyk.pl, a także na fan page’u: www.facebook.com/Butyk.

-------------------------------------------------------


Więcej informacji prasowych znajdą Państwo pod adresem internetowym: http://www.butyk.pl/dla-mediow.html Zachęcamy do ilustrowania materiałów prasowych zdjęciami ze zbioru Butyk.pl, dostępnymi pod adresem: http://showroom.butyk.pl/ Czekamy na Państwa kontakt, uwagi i komentarze pod adresem email: info@butyk.pl.
Ta witryna stosuje pliki cookies. Więcej

Menu